سینا جونمسینا جونم، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

کیمیا و سینا

تولد پارسا عسلي من مبارك

1391/10/2 21:14
نویسنده : مامان
297 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولد پارساي نازمه.چهارسالش تموم ميشه و ميره توي پنج.قربونت برم خاله جون كه داري واسه خودت آقا ميشي!سيناي گلم ديروز از صبح كه بيدار شدي دائم ميپرسيدي مامان ساعت چند چهار ميشه و هربار كه بهت ميگفتم با انگشتاي كوچيكت شروع به شمردن ساعتاي باقيمانده ميكردي .زودباشفدات بشم گلم كه اينهمه ذوق تولد داري.همشم تاكيد داشتي كه چون خاله مريم روز تولد من براي پارسا كادو خريده تو هم بايد الان برام بخري منتظرمخصوصا كه فهميده بودي كادوي پارسا يه شلوار انگري بردز هست و از اونجايي كه عشق انگري بردزي گير داده بودي برو همين الان برام بخر....اما از اونجايي كه ماماني ديروز اصلا حال و حوصله نداشت موفق به خريدش نشد و قيافه تو بعد از دادن كادو به پارسا ديدني بود....نیشخندقربونت برم ازهمون اخماي شيرينت كرده بودي با يه بغض بزرگ توي گلوت كه فقط منتظره يه اشاره بود براي تركيدن اما بازم مثل هميشه مامان جون مهربون تونست قانعت كنه كه امروز برات اون شلوارو ميخره و شما هم با كلي ناز از خر شيطون پياده شدي....ماچديروز روز خوبي بود و به من خيلي خوش گذشت چون در كنار شما بودم و اين يعني همه آرامش براي يه مادر.عاشقتونم عزيزاي دلم و زندگي رو حتي يه لحظه بدون شما نميخوام.Valentine paper cutout

عكساي تولد پارسا جونم هرچند با ادابازياي دلقکشما دو تا نتونستم عكس قشنگي بگيرم اما بازم....خنثیراستي بعد از تولد پارسا هم باباجون مهربون مثل ديشب كف زد و شما شيطونا كلي كيف كردين و هر سه تاتون دنبال من طفلي بودين كه كف ماليم بكنيد و تا حسابي خيس خيس نشدم دست بردار نبوديد.اخندهمان از دست شما شيرينكاي من.....بغل

قربون شما دو تا پسرخاله مهربون بشم من!

بعد از کلی زحمت تونستم یه عکس بگیرم که قیافه شما دو تا پسر پیطون توش خوب باشه هرچند کیمیا و کوثر جونم زیاد خوب نشدن!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

تكتم
3 دی 91 9:37
ان شاء ا... 120 ساله بشه با تني سالم


مرسي عزيزم ان شا الله علي نازمونم هميشه شاد و سبز باشه
مامان محراب و مليكا
3 دی 91 9:39
بفرماييد اينم گلتون



قربونت برم دوست خوبم ممنون
وحید
3 دی 91 18:22
سلام ممنون که جویای حال ما هستید راستش من این ترم کولاک کردم یکدفعه خواستم خلاص بشم رفتم 12 واحد برداشتم وقت هیچ کاری رو ندارم البته قول میدم که به محض اینکه امتحاناتم تموم شد و یک نفس راحت کشیدم بیام و وب وحید جون رو به روز کنم و به همه دوستای خوبم که دلم واسشون یک ذره شده سر بزنم . برای من خیلی خیلی دعا کنید تا از هفت خوان امتحانات به خوبی عبور کنم . قربونتون برم




ان شا ا... موفق باشي گلم.ميدونم با پشتكاري كه داري حتما موفق ميشي عزيزم ما هم دلمون واستون خيلي تنگ شده زودتر بيا
ملیحه
5 دی 91 17:23
خیلی خوش گذشت.اتفاقا عکس های قشنگی شده.