سینا جونمسینا جونم، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

کیمیا و سینا

بارش اولین برف زمستونی

1391/10/7 0:07
نویسنده : مامان
216 بازدید
اشتراک گذاری

عسلای من امشب بالاخره انتظارتون بسر اومد و اولین برف زمستونی در حال باریدنه.از ظهر که اومدم و هواشناسی اعلام کرده بود هوا برف و بارونیه سینای گلم طبق معمول همیشه که اصلا صبر و تحمل نداری دائم ازم میپرسیدی پس کی برف میاد؟؟ سرشب بعد از اینکه به خونه برگشتیم شما دو تا نفس من سرگرم تلویزیون نگاه کردن شدین و منم داشتم به کارام میرسیدم و که خوابم برد اما هنوز چیزی نخوابیده بودم که از سر و صدای کیمیای نازم که با ذوق از این پنجره به اون پنجره میرفتی که برفا رو تماشا کنی بیدار شدم و شما هم وقتی دیدی بیدار شدم گیر دادی که بریم پایین برف بازی کنیم و مثل همیشه برنده شدی و با همدیگه رفتیم توی پیلوت و برف بازی کردیم.دو گلوله بزرگم با خودت آوردی بالا برای سینا که اونم تازه از خواب بیدارش کرده بودی و دوباره توی خونه بساط برف بازی رو راه انداختین....قربونتون برم که اینهمه اشتیاق دارین ان شاالله اگه همینجور بباره فردا میبرمتون یه برف بازی درست و حسابی بکنین...دوستتون دارم امیدای زندگی من!

دختر نازم بیرون خونه

بازم عزیزمامانی در حال خوردن برف توی آسانسور

اینم عسلای من!قربونت برم سینا جونم با اون چشای خواب آلوت

توروخدا نگای دهن کیمیا بکنین با اینکه سرما خورده اس اما نمیتونه جلوی برف خوردنشو بگیره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)