سینا جونمسینا جونم، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

کیمیا و سینا

دو تا عشق کوچولوی مامان

1391/9/2 19:54
نویسنده : مامان
207 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگای من نمیدونین چند وقته که میخوام براتون بنویسم اما اما اما،niniweblog.comامان از دست این مامان!بعضی وقتا وقتی خودمو با بقیه مامانا مقایسه میکنم میبینم خیلی درباره شما دوتا فرشته کوتاهی میکنم هرچند شما دو تا مثل گل میمونین و هیچوقت این کوتاهی هامو نمیگین اما...niniweblog.com

امروز پنج شنبه بود و روزای پنج شنبه چون دورکارم توی خونه در خدمت شما دوتا نازنین بودم،خیلی خوب بود خیلی،از اینکه توی خونه هستمو و دیگه شما دو تا شیطون مخ منو بکار نمیگیرین با تلفناتون خوشحال بودم آخه هفته های پیش دقیقا از ساعت 45/7 تلفن زدناتون شروع میشد تا 1 که نزدیک اومدنم بودniniweblog.com

و خلاصه هم مغز منو داغ میکردین هم همکارای مهربونمو که با صبوری بداخلاقیامو تحمل میکردن!!!

کیمیای گلم یه چند وقتی میشه که نمیتونم توی درسات کمکت کنم و شما خانم خوش خیال من،عادت کردی که حتما باید بالای سرت باشم تا درس بخونی،خیلی بخاطر درس و مشقت حرص میخورم و شما خانم کوچولوی من عین خیالت نیست که نیست.حالا تصمیم گرفتم توی این چند روز تعطیلی حسابی حالتو بگیرم مامانی!niniweblog.com

سینای شیطون من از هفته پیش برات کلاس موسیقی ثبت نام کردم و دائم توی خونه با سازت روی اعصاب بابایی و من راه میریniniweblog.comاما بهت چیزی نمیگیم تا بتونی هر روز بهتر و بهتر بشی گل نازم!!!هفته پیش یه نقاشی خودت از خانواده کشیدی و آوردی نشونم دادی مامان فدات بشه الهی همشو با صورتی کشیدی ببینشniniweblog.com

از راست به چپ:آبجی کیمیا،مامان،بابا و خودتمن اون روزا یه کم مشکل داشتم و تو پسر باهوشم دقیق اینو فهمیده بودی و منو ناراحت کشیدی،الهی دورت بگردم شیرین عسلم،باشم و رشد کردن و بزرگ شدن لحظه به لحظتونو ببینم نفسای مامان!

 امروز پرونده دو ماهه مهر و آبانتونو دادن و کارای قشنگتو دیدم،دوتاش به نظرم خیلی جالب بودniniweblog.com

یکی که در آینده میخولین چکاره بشید ؟ و تو گفته بودی کارمند بانک!!!

شغل آینده پسرم:کارمند بانک مثل بابایی مهربونش

 یکی هم گفته بودن خونوادتونو بکشین که شما بر عکس نقاشی بالاییت فقط بابایی رو کشیده بودی نازنینم و فرشته جونم کنار نقاشیت نوشته مامان و آبجی و سینا نیستن!!!

بابایی کنار یه درخت قرمز!!!

اینم شاهکارای گل پسرم توی نقاشی.ان شاا... هرروز بتونم شاهد رشد و پیشرفتت باشم عزیزniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهدی
7 آذر 91 0:32
آخه باباجان چرافقط منوکشیدی ؟واقعابرام ایجادسوال شده واین موضوع رو پیگیری خواهم کرد