سینا جونمسینا جونم، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

کیمیا و سینا

سینای نازم ، امید زندگیم تولدت مبارک

1391/5/14 23:18
نویسنده : مامان
233 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم، امروز تو پنجمین سال زندگیت رو پشت سر می گذاری و وارد یه دوره جدید می شی . آدمای بیشتری رو می شناسی و ارتباط های جدید و شناختن که بزرگترین درد زندگیه .

 

می فهمی که تو زندگی جز بازی های کودکانه و احساسات ناب یه روح پاک، زشتی هایی هم هست. سختی هایی هم هست

می فهمی که قضاوت می شی بی اونکه بپرسن چرا ؟

می فهمی حتی فرصت دفاع نداری گاهی .

اما همۀ دار و ندار من:

توی زندگی جز همۀ اینا، چیزهایی هست که می شه بواسطه اونها بهتر باشی و لبخند بزنی،به واسطه صداقت مثال زدنی که داری،دوستایی که تو رو ورای جنس و جنسیتت و فقط به خاطر انسان بودنت، دوستت دارن،سلامتی که خدا بهت داده

و بواسطه خدایی که هست و در تو جاریه .

از انتظار دارم مامانی

انتظار دارم که گذشت کنی ، که بی توقع محبت کنی،که کسی رو قضاوت نکنی ، که احساس تعلق داشته باشی اما مالکیت نه .

انتظار دارم ازت که تلاش کنی برای حل مشکلاتت . نه این که بنشینی و مرداب بشی و نهایتا سعی کنی حریفت رو خراب کنی جای اینکه حرکت کنی و بجوشی عین چشمه.

انتظار دارم ازت که دوست داشته باشی بی اونکه نیاز باشه حتما جوابی بگیری؛ چون محبت کردنه که زیباست.

انتظار دارم ازت که برای خودت داشته های زیادی بسازی و همه دنیا رو توی دلت جا بدی.

از همین جا تو رو برای همیشه به نور و گرمای عشق لایزال خداوند مهربون می سپارم . باور کن همه آدما وقتی جایی گیر می کنن، نقطه ای رو می بینن تو دوردست و انتظار حمایتی دارن از یه وجود ناشناخته .انتظار دارم اون وجود ناشناخته رو بشناسی و دوست داشته باشی و بدونی اون دستگیر همه دستای تنهاست.

سینای نازنینم

با همه عشق دوستت دارم و امشب قشنگترین آرزوها رو برات دارم.

شبی که من همراه تو زاده شدم

شبی که بی شک بزرگترین تاثیر رو تو حضورم داشته و خواهد داشت.

و من به احترام صداقت کودکانه ات بهت قول می دم که بی منت تا توانی دارم برای بودن در کنارت باشم و تمام سعی و تلاشم رو در جهت انتقال اونچه که تو این سالها دیدم و شناختم به تو بکنم.

 

مراقب داشته هات باش نوگل زیبای من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد فاضل
25 مرداد 91 18:20
متن زیبایی بود همیشه ایام شادکام وموفق باشی سینا
وحید
2 شهریور 91 18:28
سینا جون تولدت مبارک