سینا جونمسینا جونم، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

کیمیا و سینا

انرژی مثبتهای مامان ، عشق من هستید

1390/9/24 12:34
نویسنده : مامان
285 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه كه خيلي تو فكر انرژي مثبتم.نایت اسکینهمه اون رو هم از شما نفسهاي زندگيم ميگيرم تموم انرژي و بودنم با شماست عزيزاي دلم.نایت اسکینراستي پزيشب با هم البته بدون بابايي نایت اسکینرفتيم و حسابي خوش گذرونديم،اولش رفتيم يه خورده گشتي توي خيابونا زديم و بعدشم يه شيرموز بستني مشت زديم توي رگ.نایت اسکینهرچند سينايي گلم خوابيده بودي و وقتي بيدار شدي يه كوچولو غر زدي اما ختم به خير شد.امروزم تولد يكي از همكارام بود و ديشب با شما دوتا گلم رفتم خريد ، توي مغازه هرچي تونستي سينا جونم آتيش سوزوندي كه صداي آقاهه در اومد و بيچاره از منم كلي معذرت خواهي كرد آخه رفته بودي سر گرامافونش و ديگه....نایت اسکین امروز پنج شنبه است و كيميا جونم تعطيليشه و آقا سينا هم به تبع آبجي موند توي خونه اما چون آب خونمون امروز قطع شده مجبور شدم ببرمتون خونه باباجون . خدا براي مامان جون امروزو بسازه...

چند شب شب پيش اداره جلسه داشتم و شما دو تا شيطونو بازم مثل هميشه بردم خونه باباجون.وقتي اومدم متوجه شدم پسركم كلي فضولي كرده ، سيناي شيطون رفته بودي و كارت عابر بانك بابا جونو دولا كردي و خلاصه ... خاله مهشيد ميگفت اگه به باباجون كارد ميزدي خونش در نمي اومد. نایت اسکینبعد هم كه از تو پرسيدم گفتي خوب من نميدونستم كه اون كارت بانكشه.بازم خدارو شكر كه عابر بانك بوده نه كارت سوخت وگرنه ... ديشبم خونه باباجون كلي كيف كردين و منو باباجوني شما سه تا رو توي چادر هي تاب داديم تا از نفس افتاديم.شنيدن صداي خنده و شادي شما فرشته ها كلي برام انرژي مثبت داشت. الهي قربونتون برم خيلي دوستتون دارم گلهاي قشنگم.

نایت اسکین

بعد از اون اومديم خونه و واي تازه متوجه شدم كليد در رو يادم رفته بردارم و بابايي هم رفته بود استخر.نایت اسکینمونده بودم با شما دو تا چكار كنم ؟نایت اسکینزنگ خونه خاله شادي رو زدم و رفتيم توي راهرو امام روم نميشد خونه كسي بريم واسه همين از ساهت 10دقيقه به 9 تا 9 و نيم جلوي در نشسته بوديم تا بابايي تشريفشونو آوردن.توي اون مدت دختر نازم روي پله ها خوابت برد و سيناهم توي بغل من بود و دائم منو مي بوسيديو فدات بشم فرشته خوشگلم. 

niniweblog.com

سيناي گلم چند روزه كه خيلي ذوق ساعته بن تن رو داري و دائم بهم ميگي مامان برام ساعت بن تن ميخري؟منم هربار بهت ميگم هروقت ياد گرفتي ساعتو بخوني چشم.شما هم زود نيگاي ساعت ميكني و يه ساعت من در آوردي ميگي مامان ساعت ربه يا ساعت شش ونيمه نایت اسکینبعضي وقتا هم ميگي خوب تو بگو ساعت چنده بعدش من ميگم . خيلي زرنگي نفسم . چكار كنم از دست تو و اين شيرين كاريات.نایت اسکین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دوتا عشقم محدثه
24 آذر 90 12:49
با سلام خدمت شما دوست عزیز محدثه جون (12ساله) تو مسابقه ی جشواره ی نی نی وبلاک شرکت کرده است اگه دوست داشتید به من هم رای بدهید کد من 138 است نحوه رای دادن 1) روز شروع رای گیری یک شماره 11 رقمی به شما معرفی خواهد شد. 2) هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک می باشد. 3) هر رای دهنده حتما باید به سه نفر متفاوت رای دهد. 4) اگر تعداد کدهای موجود در یک پیامک بیشتر و یا کمتر از 3 باشد و یا در بین سه کد، کدی تکراری وجود داشته باشد پیامک ارسالی باطل خواهد شد. 5) نحوه نوشتن پیامک به این صورت است که کد اول را نوشته سپس یک فاصله وارد کنید و بعد کد دوم را نوشته و دوباره فاصلی ای وارد نمائید و در آخر کد سوم را نیز یادداشت کنید و به شماره 11 رقمی که اعلام خواهد شد ارسال نمائید. مثال) اگر رای های شما کدهای 112، 450 و 197 است، پیامک شما می بایست بصورت زیر باشد : 197 450 112