سینا جونمسینا جونم، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

کیمیا و سینا

از دست شیطنتهای گل پسرم

1390/9/13 11:14
نویسنده : مامان
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلای نازم، فرشته های خوشگلم.نایت اسکینامروز صبحم از اون روزا بود که باز هنرهای سینا جونم مشکل آفرین شد. نایت اسکینچند روزه که بخاطر محرم صبحها توی اداره زیارت عاشورا برگزار میشه و امروز روز آخرش بود که میخواستم شرکت کنم .خلاصه صبح زود بیدار شدم و همه کارمو تا ٧ تموم کردم وقتی میخواستیم بیایم بیرون متوجه شدم سوییچ ماشین نیست.نایت اسکیندیروز عصر یه لحظه دست شما دیدمش و دیگه هیچی حالا هرچی ازت میپرسم مامانی چکارش کردی اینقدر هول شده بودی که هیچی نمیگفتی نایت اسکینخدا میدونه کجا انداختیش.چند دقیقه ای با آبجی کیمیا گشیم اما پیدا نشد و مجبور شدم با بابایی تماس گرفتم که اومد و اون یکی سوییچ و داد.بالاخره به اداره رسیدم اما دیگه وقتی که کار از کار گذشته بود و تموم شده بود نایت اسکین.اینم داستان امروز صبح ما حالا باید ظهر بریم و دنبال سوییچ بگردیم امان از دست تو و فضولیات

 نایت اسکین
راستی یه کشف جدید کردی گلکم، چند روز پیش عید غدیر عصر توی خونه داشتی نقاشی میکشیدی که گفتی مامان یه چیزی امروز عید غدیره و فامیل رییس تو هم غدیریه.قربونت برم با این کشفیاتت عزیز دلم
با همه شیطنتاتون عاشقتونم گلهای بهاری زندگیم دوسسسستتتتتتون دارم
نایت اسکین
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)