سینا جونمسینا جونم، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

کیمیا و سینا

کیمیای گلم .سینای نازم : از دست شما دو تا وروجک

1390/2/14 11:12
نویسنده : مامان
314 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز ظهر بعد از اینکه ناهار خوردیم کیمیا جونم کلاس زبانniniweblog.comداشتی طبق معمول بازم من فداکاری کردمو شمار رو بردم کلاس تا بابایی یه کم استراحت کنه.niniweblog.com

چندروز قبل برات یه عینک افتابی خریدم یادته ؟niniweblog.comدیروز با شیطنت تمام جوری که من متوجه نشدم اونو با خودت بردی کلاس زبان تا به دوستات نشون بدی و به عبارتی پز بدی! اما بردن همانا و گم کردن اونم هماناniniweblog.com

وقتی با بابایی اومدیم دنبالت به من میگی مامان ببین عینکم توی داشبورد نیست من غافل از همه جا بیخبرم در داشبورد رو باز کردم که نگاه کنم اونوقت خودت گفتی "آخه با خودم بردم کلاس اما الان توی کیفم نیست" شکلکـــْـ هایِ هلــنامان از دست تو آخه عینک که بال نداره که از توی کیف تو بپره توی داشبورد عزیز دلمتتصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures

وقتی بهت اینو گفتم سینا هم گفت " آره آجی کیما فقط پرنده ها بال دارن که میتونن پرواز کنن" قربونش برم که هیچ کجا کم نمیاره و همه جا خودی نشون میده.خلاصه دیگه فدای سرت اما مامان تا چند وقته دیگه برات عینک نمیخره تا یاد بگیری که بیشتر و بهتر از وسایلت مراقبت کنی عزیزم

دختر گلم با تمام این کارات بازم عاشقتمmahsae-ali

 

niniweblog.com

دیشب شام خونه باباجون دعوت بودیمجاتون خالی باباجون آتیش درست کرده بود که مرغا رو کباب کنه و سینا جونم مثل همیشه با پارسا توی حیاط داشتین شیطنت میکردین گلهای یاسو میکندینو و میریختین توی آتیشا اصلا هم گوشتون به حرفای ما نبود اینقدر شیطنت کردین که مامان جون شما دو تا رو آورد توی خونه و در رو از اونور قفل کردتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدکه مزاحمشون نشین امان از دست شما دو تا وروجکتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

niniweblog.com

راستی یه خبر خوب قراره که فردا با خاله مریم بریم زاهدان دیدن خاله من که از کربلا اومده خیلی خوشحالم که داریم میریم مسافرت انشاالله به همه خوش بگذرهniniweblog.com خاله مهشیدم امروز میره بندر عباس دیدن دوستش انشالله اونم به سلامتی بره و بهش خوش بگذرهmahsae-ali

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم جونی
15 اردیبهشت 90 10:55
سلام میبینم که بازم این وروجکات دست گل اب دادن ولی زیاد غصه چون هنوز به پای خودت نرسیدن قربونشون برم من