سینا جونمسینا جونم، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

کیمیا و سینا

خرید عینک

1390/2/12 10:25
نویسنده : مامان
274 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلهای نازم

دیروز بالاخره عینک آفتابی رو که سه هفته پیش سفارش داده بودم آماده شد وقتی رفتم بگیرم شما دو تا وروجک همراه من اومدین و توی مغازه آقا سینا یه ریز میگفت برای منم عینک آفتابی بگیر خلاصه بعد از کلی کشمکش براتون دو تا گرفتم سینا جونم خیلی ذوق کرده بودی مثل این عینک ندیده ها ، نه که اصلا براتون نمیخریم وقتی رسیدیم خونه میگفتی چرا عینک تو ، جا مدادی داره اما مال من نداره برو جامدادی عینک بابا رو برام بیار منو مجبور کردی برای اینکه آروم بگیره جعبه عینکمو بهت بدم تو هم اون گذاشتی توی جعبه و تا اخر شب همراه خودت داشتیش آخه مامانی یه ذره از آبجی یاد بگیر قربونش برم مثل خانما رفتار میکنه نه مثل این بچه های ندید بدیدniniweblog.com

راستی قالب وبلاگتون عوض کردم خودم که خیلی خوشم اومده خداکنه شماها هم خوشتون بیاد

الان داره بارون میاد خدار رو شکر آخه این دو سه روز خیلی هوا گرد و خاکی بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محراب
13 اردیبهشت 90 9:50
عینکتون بهتون میاد ناز شدین مبارکه