سینا جونمسینا جونم، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

کیمیا و سینا

هنر پسرکم در کلاس کارآفرینی

1391/9/6 23:04
نویسنده : مامان
214 بازدید
اشتراک گذاری

گل خوشگلم امروز ظهر که اومدم خونه باباجون دنبالت،هنوز وارد خونه نشده بودم که کاردستی قشنگتو آوردی و بهم نشون دادی و با افتخار گفتی : مامان خانممون گفت هرکی زودتر تموم کنه میتونه کاردستیشو ببره خونه و من زود تمومش کردم که بیارم تو ببینیش.فدات بشم الهی عسلکم قربون اون دستای کوچیکت بره مامان! یه هلیکوپتر زیبا درست کردی ببین....هلیکوپتر پسرم

اینم همونه از نماهای مختلف

فدای دستای پرتوانت بشم گلکم

راستی یه چند روزی شده چپ و راست میری میای بوسم میکنی و بغلم میکنی و همش میگی مامانی خیلی دوست دارم. عشق منی مامان بدون شما دو تا نفس کشیدن برام سخته، الهی قربونت برم شیرین زبونم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ثنا جون
6 آذر 91 23:05
سلام خاله جون وبلاگ زیبایی داریدچه پسر و دختر ماهی ثنا جون در مسابقه کودک و محرم شرکت کرده اگه میشه بهش رای بدهیدکد 45 این هم ادرسhttp://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409 مرسی
مهدی
7 آذر 91 0:29
باسلام ازاینکه دیدم پسرگلم برای اینکه کاردستیشو زودترتکمیل بکنه وبخونه بیاره تلاش مضاعفی انجام داده خوشحال شدم وبهش آفرین میگم .
مامان پوریا
8 آذر 91 8:58
خسته نباشی همکار مهربونم ، ببخشید که با تاخیر به جمع مامانای وبلاگی پیوستم ، وبلاگ زیبایی داری امیدوارم کیمیا خانم خوشکل و آقا سینای گل قدر مامان مهربونشون رو بدونن
مامان محمد فاضل
9 آذر 91 10:27
فوق العاده است
تكتم
11 آذر 91 10:25
تكتم
11 آذر 91 10:26
خيلي خوشكل بود كار خوبي كردي عكس كاردستي رو گذاشتي


مرسي عزيزم.از اينكه به ما سر زدي خيلي خوشحال شدم
مهرنوش مامان مهزيار
14 آذر 91 8:22
سلام دوست عزیزم مهزیار در مسابقه نی نی فشن شرکت کرده . به این آدرس نی نی فشن 2- سری دوم – کد 0040 من و مهزیار بی صبرانه در انتظار رای ها شما هستیم. اینم آدرس http://ninimod.niniweblog.com
پوریا پهلوان کوچولوی مامان
16 آذر 91 13:07
ممنونم عزیزم
مامان آیدا
19 آذر 91 10:53
قربون پسری گلم بشم که اینقدر هنرمنده منم امسال میخواستم دختری رو بذارم کلاس کارآفرینی توی مهدش ولی متاسفانه سنش نخورد.امیدوارم موفق باشی و قدر مامان گلتو بدونی
ملیخه
30 آذر 91 23:51
کاردستی خیلی خوشکلیه



ممنون عزيزم از اينكه به ما سر زدي خوشحال شدم بازم بيا
مامان محراب و مليكا
2 دی 91 9:37
سلام ، خوبي ، الان چند روزه كه به وبلاگت سر ميزنم ، اما دريغ از يه تغيير ،


مرسي عزيزم يه دفعه شگفت زده ميشين!!!