سینا جونمسینا جونم، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

کیمیا و سینا

مامان و نازدانه هاش

1390/10/8 8:29
نویسنده : مامان
320 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین
 

امروز صبح از اون روزای به قول معروف دنده چپی شما دو تا فرشته بود نایت اسکینو خلاصه حسابی از سر مامان طفلی دود بلند کردین.نایت اسکینسینا جونم که از همون سر صبح بنای ناسازگاری رو گذاشته بودی نایت اسکینو به هیچ وجه راه نمیومدی ، کیمیا جونمم که طبق معمول همیشه با خونسردی و بیخیالیت نایت اسکینمنو کلافه کرده بودی . وقتی دیدین که ناراحت شدم هردوتاتون پشیمون شده بودین . پسرکم زود گفتی مامان معذرت اما کیمیای همیشه مغرورم هیچی نگفتی فقط نگام میکردی.نایت اسکیندیگه جونم بگه منم ساعت ١٠/٧ شما دو تا رو توی خونه گذاشتمو رفتم خونه باباجون و بازم مثل همیشه مامان طفلیم سنگ صبورم بود و قبول زحمت شما دو تا شیطونو کرد . قربونت برم مامان مهربونم همیشه فکر میکنم اگه من توی یه شهر غریب بودم بدون شما چکار میکردم. خیلی مدیونتم مامان نازم .نایت اسکینمامان جون میگفت وقتی اومده دنبالتون سینا گفته من به کیمیا گفتم به آقای آتش نشانی تلفن کن بیاد در رو برامون باز کنه!!! اینم از این وروجک مننایت اسکین

نایت اسکین

 راستی دو جلسه که سینایی من داری کلاس کارآفرینی میری.البته جلسه اولش خیلی هم منو اذیت کردی و هم خودت خیلی اذیت شدی عسلک چون ساعت ٦تا٧ عصره و تو نفسی فکر میکردی که قراره شبم بری اونجا بمونی واسه همین چسبیده بودی به منو و هر چی فیروزه جون تلاش میکرد جدا نمیشدی.تا این که اشکان اومد البته شما دو تا یه ساعت بودین اما بخاطر شما حاضر شد توی کلاس دوباره شرکت کنه خلاصه با هر کلکی بود گذاشتمت . اما وقتی از کلاس اومدی خیلی بهت خوش گذشته بود و از روز شنبه هر روز میپرسی مامان امروز چهارشنبه هست؟ قربونت برم .دیروزم با کلی ذوق رفتی ، توی کلاس بهتون یه سری صفحات فلزی میدن که با آچار و پیچ گوشتی بهم متصلشون میکنین و شکلهای متفاوتی درست میکنین.این کلاس بیشتر روی پرورش خلاقیتتون کار میکنی شیرینکم.پسر خلاق من خیلی دوستت دارم. 

نایت اسکین

 فردا کیمیا جونم امتحان پایان ترم زبان داری و باز تا یه مدتی از کلاس زبان رفتن راحتی البته توی همین فاصله امتحانات مدرسه ات هم شروع خواهند شد و باز روزای تلاش منم آغاز میشوند هرچند امسال دارم از همین الان باهت کار میکنم اما حریفت نمیشم که هر شب کار کنی و بعضی شبا با زیرکی تمام از زیر بار درس خوندن در میری.امیدوارم مامان جونی همیشه موفق باشی و بتونی پله های نردبان موفقیتتو یکی بعد از دیگری بالا بری . عاشقتم دختر نازم هرچند میدونم تو یه فکرای دیگه توی ذهنت میگذره اما من با تمام وجودم عاشقتونم . تموم تلاش و زندگی من به خاطر شماست شور زندگی من هستید. 

نایت اسکین
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

وحید جون
17 دی 90 9:35
کیمیا جونم یک کم هوای مامان رو داشته باش عزیزم. شما دیگه خانم شدی . البته خیلی خوبه که خونسردی ، ولی سعی کن به خاطر این خونسردی مامان رو اذیت نکنی .