سینا جونمسینا جونم، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

کیمیا و سینا

دوستتون دارم یه دنیا

1390/4/6 10:20
نویسنده : مامان
342 بازدید
اشتراک گذاری

Teddy Showing Love commentسلام عزيزاي دل مامان.ببخشيد اين چند وقته خيلي سرم شلوغ بود از طرفي هم كامپيوتر خونه رو شما دو تا شيطون فاتحشو خوندين ، واسه همين نتونستم براتون چيزي بنويسم .حالا براتون ميگم اول بريم سراغ كيميا جونم

 

مدرسه ات كه تعطيل شده ماماني و حالا از صبح تا شب و شب تا صبح در گير بازي كردن و خوش گذروني هستي عزيزكم.راستي كارنامه تو گرفتيم و بازم دختر گلم شاگرد اول شدي قربونت برم الهي ماماني كه تا حالا هميشه منو بابايي رو سربلند كردي انشاالله از اين به بعد هم تك باشي عزيزدلم. برات كلاس قران ثبت نام كردم صبحها ميري و زحمت بردن و آوردنتو طبق معمول مامان جون طفلي ميكشه قربونت برم مامان خوبم الهي هميشه صحيح و سالم باشي . اندازه تمام دنيا دوست دارم و تا عمر دارم مديون محبتهايت هستم . كلاس زبانم كه طبق معمول ميري ، اما برات كلاس شناي پيشرفته هم ثبت نام كردم ببينم چه ميكني مامان جوني. بابايي برات يه سگا خريده كادوي معدلت و تو و سينا دائم در حال بازي كردنين،چند روز پيش بازم با زيركي تمام اونو لاي لباسات قايم كردي و برديش خونه باباجون . بعد كه فهميدم خيلي به حال خودم افسوس خوردم كه توي نيم وجبي سر من كلاه ميذاري امان از دستت دختر.

 

و حالا سينا جونم  : تو هم ماماني از وقتي تعطيل شدي خيلي خوشحالي توي اين مدت دو سه بار بابايي رو به زور بردي استخر ، هرروز صبح كه ار خواب بيدار ميشي به بابا ميگي بريم استخر و ديگه هيچ زبوني حاليت نميشه كه آخه استخر الان تعطيله.هر روز صبح علي الطلوع شما دو تا رو به دندونم ميگرم و ميبرمتون خونه بابا جون الهي قربونت برم كه اكثر روزا خوابي و توي خواب جابجات ميكنم ماماني.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم جونی
19 تیر 90 12:02
بابا مردم بسکه اومدم ودیدم هیچی ننوشتی یه کم به خودت زحمت تایپ بده خیلی دنبال پول ندو
دانيال
28 تیر 90 11:48
سلام خاله جون من كدم 67 است ميشه به من هم راي بديد اگر هم اجازه بديد لينكتون كنم با احترام دانيال
مامان آريا
19 مرداد 90 11:15
آفرين به كيميا جون كه شاگرد زنگه و هميشه باعث سربلندي مامان و باباش اميدوارم در آينده هميشه موفق باشي خاله سينا جونم آفرين كه اهل ورزش و شنايي قربونتون برم ماماني هم واقعا" خسته نباشيد
مامان محمد فاضل
22 مرداد 90 10:55
سلام نازی خوبی چند وقت بود میاومدم میدیدم خبری تو وب نیست میفهمیدم بازم سرت شلوغه آخه بچه ها گناهی ندارن یه کم توجه لازم دارن که مطمئن هستم تو بهشون داری وقطعا نوشتن اون توی وبلاک نشون دهنده خوب بودن ووقت گذاشتن شماو یا برعکس بودن این قضیه نیست . میدونم اونا رو بیشتر ازهمه دوست داری اما به دیگران ( ج.ف) یاد بده همه چیز با قربانی کردن خانواده وکم توجهی به تربیت نسل بعد ما امکان پذیر نیست