سینا جونمسینا جونم، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

کیمیا و سینا

سینای گلم : هنر آقا سینا

1390/2/4 8:45
نویسنده : مامان
261 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز ابجی کیمیا میخواست یه کتابچه زبان درست کنه و نیاز به قیچی داشت و خلاصه وقتی کارش تموم شد از اونجایی که خیلی مرتبه اونو همونجا گذاشت من بیچاره هم که توی آشپزخونه طبق معمول سرگرم بودم یهو دیدم جیغ کیمیا در اومد و گفت : " مامان بیا سینا موهاشو برید" اومدم دیدم بعععله آرایشگری شکلک های شباهنگدر حد تیم ملی یه کم بالاتر از موهای پیشونیتو قیچی زده بودی حالا نه روی خنده داشتم و نه میتونستم با تو niniweblog.comکه مثل بچه خرگوشا ترسیده بودی دعوا کنمشکلک های شباهنگ Shabahang

آخه خودت بگو چکارت کنم دفعه اولت که نبود مامانی این دفعه سوم بود که از این هنرا میریختی صبح که میخواستم ببرمت مهد یه عالمه با موهات ور رفتم تا یه کم قایمشون کنم اما بازم دیده میشد امان از دست تو بچهniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)