سینا جونمسینا جونم، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

کیمیا و سینا

یه جمعه زیبا و برفی

1391/10/8 22:09
نویسنده : مامان
204 بازدید
اشتراک گذاری

خوشل مامان سینای گلم امروز یکی از اون روزای بیاد موندنی برات بود.Smileyصبح تازه از خواب بیدار شده بودی و هنوز مامان فعال بهت صبحونه نداده بود که مامان جون اومد دنبالت و با هم رفتین همین اطراف برف بازی کنین و چون کیمیای نازم امتحان فاینال زبان داشت و خونه نبود شما باهشون رفتین و از قرار خیلی بهت خوش گذشته بودولی جاهایی که ماشین سر میخورده همونجوی نگران و عصبی شده بودی و مامان جون میگفت همش به پارسا میگفتی با من حرف نزن حوصله ندارم...یه چیزه عجیبه دیگه هم که قبلا از اسب و اسب سواری میترسیدی اما امروز از روی اسب عموی نیلوفر جون پایین نمی اومدی و عضو ثابت اسب سواری بودی...Smileyقربونت برم من !ظهرکه ما رو دیدی نمیدونستی با چه ذوقی کارای صبحتو تعریف کنی عزیز دلم ،از همینجا هم از مامان خوب و مهربونم به خاطر تموم زحمتیی که برامون میکشه تشکر میکنم عاشقتم مامان جونم!!!

تصاویرشباهنگ Shabahang- Thank You: 7

اما کیمیای عسلم وقتی که از امتحان اومدی و فهمیدی که سینا رفته برف بازی با اینکه خیلی دلت میخواست بری اما به روی خودت نیاوردی و مثل همیشه فقط بغض کرده بودی الهی فدات بشم Smileyنفس مامان... حالا قرار شده هفته دیگه فقط به خاطر تو بریم که اسب سواری هم بکنی.الان که دارم براتون مینویسم دارین تلویزیون نگاه میکنین و یه برگه امتحان ریاضی دو ساعته که جلوته و تو هم انگار نه انگار و هر چند دقیقه ای صدای خنده های شیرینتون که امید بخش زندگی مامانهSmiley به گوشم میرسه الهی همیشه سبز و خند رو باشین فرشته های کوچیکم ...

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

پسر سوار کار من قربون اون خنده های شیرینت برم

پسرخاله های مهربون و دوست داشتنی

بازم پسرخاله های شیطون با نیلوفر جون

اینم عسل مامان با خاله شجاعش!بجای اینکه خاله جون مراقب شما باشه تو مواظب هستی که خاله نیفته!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
8 دی 91 22:23
*سلام ، امیدوارم روزگار بشما خوش باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان محمد فاضل
9 دی 91 8:47
دست مریزاد بابا باحال
مامان محراب و مليكا
10 دی 91 9:13
ممنون از تبريك تولدت .
ان شاء الله كه دوباره يه كوچولو برف بياد و سينا و كيميا با هم ديگه برن برف بازي ، اما در كنار بابا و مامان


خواهش میکنم گلم و ممنون
مامان علي
11 دی 91 8:30