سینا جونمسینا جونم، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

کیمیا و سینا

درد دل مامانی با فرشته هاش

1390/2/1 10:02
نویسنده : مامان
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلای خوشگلمniniweblog.com

امروز دلم خیلی گرفته یعنی از دیشب همینجوریم آخه گردن بابایی دیشب خیلی خیلی درد میکرد جوری که نمیتونست حتی دستشو تکون بده شکلکـــْـ هایِ هلــنمیدونین دکتر گفته دیسک بین مهره های گردنش سیاه شده خلاصه میگفت میخواد استعفا بده یا خودشو از کار افتاده کنه خیلی دلم گرفت چرا هرچی نذر میکنم خداجونم جواب نمیده آخه بابایی واقعا گناه داره که با این سنش اینقدر درد بکشه یا خودشو بخواد از کار افتاده بکنهشکلکـــْـ هایِ هلــن

تو رو خدا شما دو تا فرشته نازم براش دعا کنین

شماهایی هم که مثل فرشته ها میاین به ما سر میزنین ازتون خواهش میکنم با دلای پاکتون برای همسری من دعا کنین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

تینا
1 اردیبهشت 90 11:10
سلام مممنون اومدی پیشم ان شالله همسرتون هم به زودی خوب میشه
مادر
6 اردیبهشت 90 14:03
سلام ایشالا هم خودتون و آقاتون و هم بچه ها همیشه سالم باشید نگران نباشید به اقا امام زمان(عج) توکل کنید