سینا جونمسینا جونم، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

کیمیا و سینا

عیدتون مبارک

1390/1/12 16:27
نویسنده : مامان
251 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویرشباهنگ Shabahang- New Year Greetings

سلام گلهای خوشگلمniniweblog.com

عیدتون مبارک مامان آرزو میکنه که تا همیشه مثل الان شاد و سرحال باشین

niniweblog.com

میدونم دارم با تاخیر بازم تبریک میگم اما بازم شما ببخشین این مامان تنبل و ژرمشغله روخوب حالا بریم سر اصل مطلب

niniweblog.com

امسال عید موقع سال تحویل منو بابایی بیدار بودیم اما شما دوتا فرشته کوچولو خواب بودین آخه سال تحویل ساعت ۲ و ۵۰ دقیقه و ۴۵ ثانیه بودهرچند کیمیا جون گفته بودی که بیدارت کنم اما دلم نیومد مامانی خلاصه که منو بابایی یه عالمه آرزوهای قشنگ برای همه کردیم و بعد خوابیدیم صبح عید هم مثل هرسال اول رفتیم خونه باباجون و بعد خونه مامانی و حدودا ساعت ۳ بعداز ظهر به همراه خاله مریم و خاله مینا و پارسا شیطون و عمو محسن و مامانی و عمه مریم به طرف طبس راه افتادیم (مسافرت عیدانه

niniweblog.com) شبو طبس خوابیدیم و بعد رفتیم یزد یک شب یزد بودیم توی خوابگاهی که از طرف اداره رزرو کرده بودم چه شیطونیهایی که شما در نیاوردین کل خوابگاه فهمیدن که ما اومدیم

niniweblog.com

فرداش رفتیم شیراز خیلی قشنگ بود حالا بعد یه سری عکساشو براتون میذارم و به شما بچه ها مخصوصا خیلی خوش گذشت دیگه قربونتون برم الهی

روز ۷ فروردین هم برگشتیمو و باز عید دیدنیهامون شروع شد مامان و بابای بیچاره هم از ۸ رفتن سر کاراشون ولی من که خیلی دلم میخواست بازم کنار شما دو تا می بودم و با هم خوش میگذروندیم

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)